-

vågar du stå upp med dina ögon stängda på en gungstol precis som jag gjorde bara för att utmana ödet, för att se vad som skulle hända, om det skulle hända något?

nu snackar du en massa skit igen ida.
-förlåt.

jag vill ha värme i min säng, jag vill tända dedär ljusen som emelie tog sönder en gång, de är gröna från ikea och står på en hylla, en ostabil hylla. den är också från ikea. men jag vill tända dom. och ha värme i sängen. inte värme jag själv skapar, jag vill ha värme under täcket när jag har tänt mina trasiga ljus och går och lägger mig för att jag fryser. kanske sova med en arm runt sig, känna sig säker när man vet att det står en byggställning 20 centimeter från fönster, jag som bor på trejde våningen. vakna på morgonen och dra in luften från en pojknacke, men bara lite för han kan vakna. somna om, och vakna sen igen för att somna om än en gång.

blablabla
ingen vill veta vad du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0