helg.

fick en otroligt personlig kommentar i förra inlägget. "fin blogg, var med och tävla blablabla", ja jo in my ass att någon tycker min blogg är fin, dessutom skriver jag en jävla massa skit ingen bryr sig om förutom jag. "nu tar vi och blir medlemmar på gratismakeup.någonting och länkar och skriver en kommentar till någon, sen kopierar vi kommentaren och skickar den till alla andra brudar med blogg" om ni ska göra det kan ni väl iaf försöka vara lite personliga, vafan!?

jag skrev sist att jag skulle skriva en spännande historia idag. fan.
jag har varit alderles för tråkig i åmål för att ha en spännande historia att dela med mig av. i fredags fick jag för mig att jag var sjuk, höll på att bli åtminstone. på lördagen träffade jag sarah, vi skulle fika på xo men det gick åt helvete då xo var abbonerat från klockan tre, och klockan tre kom vi och han som jobbar där sa att det egentligen var stängt men att vi fick stanna om vi ville. vi velade fram och tillbaka och killen stod som ett frågetecken och fnissade åt oss. sen kom vi fram till, ganska snabbt i hopp om att det skulle bli mindre pinsamt, att vi skulle dra oss någon annanstans. nämligen konsum. det blev chokladmousse med crisp och lite käk. sen hem till mig. the hills var på tv:n och vi var så jävla övernöjda vi kunde vara i min underbara soffa att vi... ja, jag vet inte. vi fick lite glädjerus och sånt. sen övertalades jag med på fest. sarah sprang hem och hämtade alkohol sen kom hon snabbt tillbaka, inte så långt efter kom patricia. vi shottade sambuca. drog hem till john där vi drack mer. sen kom det folk och så var det party. vid tolv köpte jag och sarah pizza, jag bjöd, när vi kom tillbaka till john kom sarah på att hon inte gillar pizza. kul. ett- vi gick till hc, som stängde två. väl där var det skittråkigt och john ville dansa. han är så... dansig. sen var det till att gå till john igen. sen gick jag hem. tog följe med en rasmus, eventuellt en johannes, whatever. han känner bobby och han var i turkiet och hälsade på bob i somras. någon hade sagt till honom någon gång under kvällen att jag var kusin med bobby. det är kul att bli igenkänd som någons kusin, och inte som ida svanér. lol. gick hem och sov. vaknade idag, som tur var? eh, mös med mamma, kollade på national geografic, lagade mat, gick till monika och spelade kort, gick hem, packade, gick. sen var det tåg till trollhättan som gällde. där fick jag sitta i 45 jävla minuter och frös arslet av mig. sen buss i 45 minuter till. kom hem, pappa hade städat mitt rum, och bytt glödlampa i min lampa som inte funkat på en vecka eller två. nu sitter jag här och sitter.

imorgon är den första måndagen i hela trean som jag går till skolan. foto första lektionen. emelie kommer inte, suger.

nu är det tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0