Tråkiga bruden skriver igen

Det är så sjukt kallat ute nu. Verkligen iskallt, och lägenheten är ju inte direkt varm heller. Trevligt, verkligen.
Vi slutade tidigt idag, typ elva? Så hade vi lunch och väntade i en timma på att ha Mentorstid, där vi inte kom fram till mycket mer än ny tid för mentorstiden. alex kommentarade också att han älskar klassen - emelie k var övertygad om att hon har hjärnhinneinflamation och hej och hå.
Efter Mentorstiden bar det av ner till stan, kunde inte hålla mig, köpte en ny Ben and Jerry's, denna gången brownie cheesecake typ. God.
17:37 går mitt tåg till Åmål, ser inte riktigt fram emot den resan, blä. Nu kom pappa hem.

För en gångs skull tänkte jag skriva något intressant och sådär. Men vi skiter i det idag. Tar en spännande historia på typ söndag kväll istället.

Hejdåååååå

Chokladpudding och Salo, Sarah.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du har! Spana gärna in min blogg (www.accessoar.blogg.se)!

Förresten - om du vill få gratis presentkort hemskickat på posten klicka på den här länken http://www.gratismode.se/?c=1245 . Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram

2008-11-15 @ 15:27:22
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0