x





alltså kärlek till låten. sarah jag vill festa en sväng.

sitter hemma hos emelie nu. vi möttes i stan klockan åtta. så gick vi och köpte godis, emelie var ju så otroligt godissugen så hon skulle ha lösgodis. hon köpte botten av påsen ungefär, väldigt godissugen som sagt. sen gick vi till vårt andra hem, mcd. där blev det dagens första mål mat. sen blev det hemmakväll och ben and jerry's cookiedough & brownie, 52 spänn. grattis ida. sen åkte vi hem och emelie gick på toa. sen kollade vi på högskoleutbildningar och nu har jag hittat min. ( sarah, göteborg plz, fast det kanske finns i malmö också iofs. inte riktigt kollat. ) meneeeee. nu fryser jag om fötterna och emelie har tommys kallingar på sig.
jag har absolut ingenting vettigt att skriva. nu snackar vi veganmat, och mina erfarenheter av veganmat, lol! typ bajsgrytan viktor gjorde en gång förra sommaren! ungefär.

nejnu jävlar! herra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0