det är synd att jag är så tråkig här på bloggen när jag är så sjukt rolig annars

jag försov mig imorse. inte egentligen, men lite. blev ungefär en halvtimma sen till foto. väl där gjorde jag ingenting, redigerade en bild. EN! aja. lunch - chiliconcarne. men veg var makaronfangottmedbroccoli ungefär. sen var det arbetsmiljö, i ca 40 minuter. sen filmkunskap a. spännande. vi såg på edward scissorhands. bra början på säkerligen en bra kurs, mysigaste läraren har vi fått iaf. goooos. vi ska tydligen se mellan 15 och 19 filmer och göra 4 analyser under denna kursen, spännande att se vad det blir imorgon. hur som. jag, martina, ida och javiera traskade till stan. sen gick jag och martina och käkade på mcd. haha, där var det några kids som var äldre än oss, ehm, ah dom planerade hur dom skulle ta en parfym på kicks. ja sen hade dom ju snott massa kläder, en hel bag för att vara exakt. och tydligen var det skitkul pga kicken. ba va? sen tog dom en viss sort piller nu också, eftersom att de andra inte funkade längre. ja, det kan vara spännande att bara lyssna på andra människor på ett så otroligt mysigt ställe som mcdonalds. hur som. jag åkte med martina hem, vi mös. och jag spelade sims ! RAK OSTKROK !!!!!!!!!!!!! världens bästa brud. hm. martina duschade och var nervös. sen åkte vi igen. jag var hemma halv nio.
pappa var skitsur på några poliser. den historien orkar jag inte dra, är någon väldigt nyfiken så får ni fråga. 

nu ska jag äta choklad!
inatt ska jag se på sex and the city, lånade martinas box. <3

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0