alltså, ren jävla bullshit!

nu pratar jag med sarah i telefon. saknar henne en hel del


---

dedär med sarah var typ tre-fyra timmar sen ?
klockan är tio i fem. VAD FAN HÅLLER JAG PÅ MED SÅHÄR SENT?
well, jag hittar så roliga människor på youtube att jag vill lägga dom i en låda och ha dom där för att titta och lyssna på när jag vill. eller vänta, datorn. då var det inget.



....

eller, alltså... okej. nu har jag sett förmycket på youtube. jag tänker ungefär som dom låter. och ah, det är jäääävligt coolt måste jag nog säga. nackdelen är att jag tänker på svenska, och dom snackar engelska. hm. jag vill göra klipp till youtube, ta över youtube världen och bli ungefär roligast. sen vill jag gifta mig med the one and only ANREW BRAVENER, helt seriöst, YOUTUBA HONOM FÅR NI SE, han är helt perfekt. och rolig. förmodligen smart också. och kreativ. hur bra är inte det?!??!?! åh. me want. kolla in amazingphil också, roliga killen. alltså. vad håller jag på med? klockan är tio i fem, och jag kan inte sluta skriva om youtube och några av dess profiler, härligt. medans jag ändå är igång kan jag ju nämna mattg124 också. gan gillar vi. hm. nä.
undra om jag ska ställa mig på balkongen lite, och ta lite frisk luft. vakna till lite, sen göra mig en ostmacka och ett glas oboy, ta mer frisk luft ( välbehövligt ) borsta tänderna och sen sova. hm, sounds like a plan to me.

OH HOLY SCHMOLY, jag har ju fan en hel halva pizza i kylskåpet, nattmat som fan alltså.

och jag måste ju nämna skräckfilmen jag såg, den som började tjugo i tre. nämnde jag den förut? hm. iaf, den handlade om köttätande flugor. det slutade med att alla dog. och flugorna såg inte ens verkliga ut, så jävla oförutsägbar och kass film alltså. jävla, något av det sämsta jag set..

undra om jag ska vara vaken till klockan är typ sju, och ringa till emelie för det är ungefär då tommy går till jobbet och då brukar emelie vakna. jag kan sjunga en sång till henne. undra om hon skulle uppskatta det. å andra sidan, vem skulle inte uppskatta en fin skönsång från mig? hihihihih. jag har cpont i fötterna nu känner jag, ehehehe. orkar inte förklara varför. detta blir typ ett av de längst inläggen jag skrivit i denna bloggen tror jag, och jag älskar att det inlägget ska handla om precis ingenting. fyfan, vad gör jag för nytta för denna värld egentligen liksom, egentligen. EGENTLIGEN. iofs, jag är som en lyckobägare för många omkring mig, folk älskar mig, i know it. eller ah, mamma och emelie. möjligtvis pappa också, men han har ju storasyrran tagit patent på. hoppas hon inte googlar mitt namn och läser detta sen. ajajaj. ah, sarah gillar nog mig lite också. hon var kärleksfull förut och skrev hjärtan till mig. UPPSKATTAT!! ihihih. sen kan nog monika gilla mig en sväng också. hahahahaha. och nu sitter jag och räknar upp folk som älskar mig. hahahahhahahahah. trötta tjejen numero oooone !!!!!!!! nej på riktigt nu. jag ska sova. eller fan, äta var det. men luft först.


och sarah, så fort du läser detta, be mig skicka msnkonversationen mellan mig och henrik. han öppnade sig en sväng, men jag kunde inte rota alderles för mycket, för ah. hahaha, vad ska folk tro om mig nu efter detta ? hahahahha.. äh, ingen som läser ändå, emelie möjligtvis. if that's so : emelie jag älskar dig, ser du detta skriv detsamma tillbaka för att bekräfta mina tankar om att du älskar mig!

nu har det gått så långt att tv-shop går på trean.
"tv-shop är ett kommersiellt program" va? äre ? varå? fattar inte...

Kommentarer
Postat av: Em o

jag älskar dig.

eh, övertröttbrud som skriver utan att egentligen ha en uppfattning av vad hon egentligen skriver. hon kommer läsa igenom dethär och skratta åt sig själva och tänka något i stil med "vad har jag skrivit" eller "oj, detta minns jag inte ens att jag skrev". i know it!



JAG ÄLSKAR DIG !

2008-11-11 @ 10:06:15
URL: http://emeliekarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0